Hallituksen toimintakertomus
Etusivu   >  Hallituksen toimintakertomus  >  Hallitus, hallituksen valiokunnat ja tilintarkastaja

Hallitus, hallituksen valiokunnat ja tilintarkastaja

14.4.2021 pidetty varsinainen yhtikokous vahvisti yhtin hallituksen jsenmrksi viisi (5). Erkki Veikkolainen, Riitta Tiuraniemi, Veli-Pekka Paloranta ja Pekka Kemppainen valittiin uudelleen hallituksen jseniksi toimikaudeksi, joka pttyy seuraavan varsinaisen yhtikokouksen pttyess. Lisksi Petri Toljamo valittiin hallituksen uudeksi jseneksi samaksi toimikaudeksi.

Hallitus valitsi jrjestytymiskokouksessaan 14.4.2021 Erkki Veikkolaisen hallituksen puheenjohtajaksi. Lisksi hallitus ptti, ett hallituksella on edelleen tarkastusvaliokunta, jonka jseniksi valittiin Riitta Tiuraniemi (valiokunnan puheenjohtaja), Petri Toljamo ja Veli-Pekka Paloranta.

Tilintarkastajaksi valittiin uudelleen tilintarkastusyhteis Ernst & Young Oy toimikaudeksi, joka pttyy vaalia seuraavan varsinaisen yhtikokouksen pttyess. Ernst & Young Oy on ilmoittanut, ett KHT Jari Karppinen tulee toimimaan pvastuullisena tilintarkastajana.