Hallituksen toimintakertomus
Etusivu   >  Hallituksen toimintakertomus  >  Muutokset yhtiön johdossa

Muutokset yhtiön johdossa

17.5.2021 Bittium Oyj:n myyntijohtaja ja johtoryhmän jäsen Sammy Loitto ilmoitti siirtyvänsä toisen yhtiön palvelukseen. Loitto toimi myyntijohtajan tehtävässä kolme vuotta, ja kehitti uransa aikana ansiokkaasti Bittiumin myyntiä, myynnin johtamisen prosesseja, ympäristöä ja järjestelmiä.

Yhtiö päätti jatkossa jakaa myynnin johtamisen ja kehittämisen yhtiön kolmeen tuote- ja palvelualueeseen, jotka ovat Defense & Security, Medical Technologies ja Connectivity Solutions. Myynnin jakaminen tuote- ja palvelualueisiin tässä yhteydessä mahdollistaa entistä vahvemman myynnin johtamisen ja kehityksen. Muutoksen jälkeen Bittiumille tuli tuote- ja palvelualuekohtainen myyntijohto, joka raportoi tehtävissään tuote- ja palvelualueiden johtajille. Tämän myötä myynnin kehitystä voidaan kohdistaa entistä paremmin tuote- ja palvelualueiden tarpeiden mukaan. Muutokset astuivat voimaan 1.6.2021.

1.6.2021 alkaen Bittiumin johtoryhmään kuuluivat seuraavat henkilöt: toimitusjohtaja Hannu Huttunen (puheenjohtaja), talousjohtaja Pekka Kunnari, lakiasiainjohtaja Kari Jokela, viestintä- ja markkinointijohtaja Karoliina Malmi, tuote- ja palvelualueiden johtajat Jari Sankala, Tommi Kangas ja Arto Pietilä sekä engineering-toiminnoista vastaava johtaja Jari-Pekka Innanen.