Etusivu   >  Vastuullisuus  >  Vastuullisuuden johtaminen  >  Vastuullisuuden organisointi ja riskienhallinta

Vastuullisuuden organisointi ja riskienhallinta

Bittiumilla on erillinen vastuullisuustyryhm, joka kehitt, seuraa ja arvioi vastuullisuuteen liittyvi asioita. Tyryhmn vastuulla on vastuullisuusriskien hallinta ja luotaus, sek yhtin vastuullisuuden raportointi.

Vastuullisuustyryhm koostuu kuudesta (6) jsenest, jotka ovat toimitusjohtaja, lakiasiainjohtaja, viestintjohtaja, henkilstjohtaja, talousjohtaja sek laatu- ja ymprist- ett teknologiajohtamisesta vastaava johtaja. Vastuullisuustyryhm kokoontuu neljnnesvuosittain. Vastuullisuustyryhmn tuottama vastuullisuusraportti katselmoidaan vuosittain Bittiumin johdon ja hallituksen toimesta (ns. johdon katselmointi).

Bittiumin johtoryhm ksittelee vastuullisuuteen liittyvi asioita, seuraa vastuullisuuden tuloksellisuutta ja asettaa vastuullisuustavoitteita puolivuosittaisessa johdon katselmoinnissa. Johtoryhm vastaa mys vastuullisuussuunnitelmien ja toimenpiteiden jalkauttamisesta pivittiseen liiketoimintaan.

Bittium Oyj:n hallituksen tarkastusvaliokunta ksittelee vastuullisuusasioita snnllisesti ja tarvittaessa.

Bittium Oyj:n hallitus ksittelee vastuullisuusasioita perustuen johtoryhmn esityksiin ja hyvksyy vuosittain yhtin vastuullisuusraportin.

Vastuullisuusraportissa on kuvattu vastuullisuuden osa-alueisiin sovellettavat riittvn huolellisuuden turvaavat menetelmt. Lisksi yhtin toimintaan ja toimintaympristn liittyvien riskien hallinnoinnin ja prosessien kuvaus on mritelty osana selvityst hallinto- ja ohjausjrjestelmst.

Vastuullisuuden johtaminen Bittiumilla